centrovani textu na strance a dalsi otazky zacatecnika

Jan Gregor gregor.jan at NOSPAMquick.cz
Thu Dec 25 14:02:59 CET 2003

Doporucil bych Vam precist The Not So Short Introduction to LaTex 2e
(existuje i slovensky preklad), a nebo si sehnat par zdrojovych kodu
diplomek.
Co se tyce vzhledu vysazenych dokumentu, resi se to v latexu vyberem
\documentclass, pripadne jeho modifikaci pomoci \usepackage.
Rozmery stranky se nastavuji pres promenne viz vyse uvedeny zdroj.

Jan Gregor