Uprava plainoveho makra na marginal notes

Libor Chocholaty chocholaty at cncz.cz
Fri Dec 19 14:52:19 CET 2003

Zdenek Wagner wrote:

>Uz se prodava druhe vydani. Nicmene, musite si uvedomit, ze nakladatel
>vlozi penize do vytisteni a doufa, ze je dostane zpet tim, ze se cely
>naklad kniha. Proto ve smlouve s autorem temer vzdy byva "zakaz
>konkurence", kdy autor nesmi zverejnit text knihy elektronicky ani
>nabidnout jinemu nakladateli, a to treba i nekolik let po vydani. Nevim,
>jakou smlouvu ma Petr Olsak s nakladatelstvim Konvoj, ale v principu
>nezavisi pouze na nem, zda bude elektronicka verze TST dostupna.

OK, ja jen rikam, co jsem cetl na jeho strankach. Predpokladam, ze je to
pravda.

Cituji z jeho strannky (http://math.feld.cvut.cz/olsak/tst.html):

# Druhe vydani knihy stoji cca 215 Kc pro cleny CSTUGu a 250 Kc pro ostatni.
# Kniha zatim neni k dispozici v elektronicke forme na Internetu.
# Bude k dispozici ve formatu PDF po prodani poloviny nakladu.

S pozdravem, Libor Chocholaty