Uprava plainoveho makra na marginal notes

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Dec 19 10:21:34 CET 2003

Matous Jan Fialka wrote:

>Ahoj :)

>Neznam ekonomickou situaci p. Olsaka, tudis toto nebudu komentovat.

Ono jde taky o copyright, souhlas nakladatelstvi a pod. A taky o cas
neco vybirat a nekomu posilat.

>Case urcite ano, momentalne na to nemam zdroje :(

>Hezke :)

>Kdyby na to byl cas, urcite bych to udelal.
>
>PS: Chtel jsem jenom pomoci s prepsanim makra, aby mi fungovalo.

Bohuzel to, co chcete, zrovna neni uplne trivialni, jak uz Vam bylo
naznaceno. Chce to
ponekud hlubsi znalosti TeXu, nez asi zatim mate. Ty byste mohl ve
zminene knize ziskat.
Porad je hodne levnejsi, nez originalni Knuthuv TeXbook.
Zdravi
               Jaromir Kuben

P.S. Mimochodem, kniha je k dispozici i v elektronicke verzi (pdf).
Najdete ji na domovske strance
      p. Olsaka, protoze s tim nakladatelstvi Konvoj souhlasilo. Dokonce
tam tusim jsou zdrojove
      kody vsech prikladu z knihy, abyste je nemusel prepisovat. Nekdy
je to opravdu dost rozsahle. :-)