Uprava plainoveho makra na marginal notes

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Fri Dec 19 09:43:24 CET 2003

On 19/12/03 08:02 +0100 or thereabouts, Jirka Kosek wrote:
> [...]

Ahoj :)

> Nedá mi to, a musím se kolegiálně zastat autora knih. Proč by si někdo
> dával práci s psaním knihy, kdyby ji pak na potkání rozdával zdarma v
> elektronické podobě nebo se namáhal s ručním zasíláním vybraných pasáží?

Neznam ekonomickou situaci p. Olsaka, tudis toto nebudu komentovat.

> Myslím, že autor dobré knížky si odměnu zaslouží alespoň tím, že si
> knihu koupíte, když je pro vás zajímavá.

Case urcite ano, momentalne na to nemam zdroje :(

> I tak to stěží zaplatí úsilí
> věnované jejímu vytvoření.
>
> http://marecek.kup.to/trade/productview/2578/11/

Hezke :)

> Pokud si z nějakého důvodu nechcete/nemůžete knihu koupit, jsou tu
> knihovny, kde si ji můžete vypůjčit.

Kdyby na to byl cas, urcite bych to udelal.

PS: Chtel jsem jenom pomoci s prepsanim makra, aby mi fungovalo.

S uctou

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux