LaTeXovy modul pro Apache

Helena Vildova xvildova at informatics.muni.cz
Wed Dec 17 12:55:32 CET 2003

Jirka Kosek wrote:

> Také by nebylo špatné přidat do výstupu řádku navíc:
>
> http://www.w3.org/Math/XSL/
>
> a výstup by byl zobrazitelný i v IE s MathType pluginem.

Za tenhle tip vazne moc diky, pridala jsem to tam a uz se to zobrazuje i
v IEcku :-). Jenom mam asi nejake spatne CSS styly v tech matematickych
testech, protoze tam se MathML zobrazuje na cervenem pozadi misto na
bilem, ale to se pokusim jeste dovychytat. Matematika se uz rozhodne
zobrazuje i v IE s MathPlayerem.

			Helena Vildova