nekolik dotazu ohledne LaTeXu

Libor Tvrdik ltvrdik at trask.cz
Tue Dec 16 10:48:13 CET 2003

-----Původní zpráva-----
Od: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz za uživatele Martin Sanda
Odesláno: po 15.12. 2003 0:33
Komu: csTeX at cs.felk.cvut.cz
Předmět: Re: nekolik dotazu ohledne LaTeXu

Dobrý den,

> Teď jsem si asi půl hodiny hrál s LyXem, ale jak nasázet sloupce
> a to dokonce různě široké jsem neobjevil. I když mám možná starou
> verzi (1.1.6)...

Myslím že ve verzi to nebude. Já mám vytištěn dokument LyX - Jak na to?
od Kamila Anise (za boha ho ale nemohu znovu nají, hledal jsem Googlem).

Tam se na straně 15 vyskytuje odstavec Sazba ministránek. Jsou tam
uvedeny dva sloupce s velikostí v poměru 1:3. Píše se tam, že toto
není dosažené pomocí prostředí multicols, ale přes zmíněné minipages.

Pro podrobnější informace se máte podívat do helpu.

LT