Ako robit takyto obrazok?

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Dec 15 12:29:23 CET 2003

Anton Surda wrote

> [...]

>Inac by som ich vlozil do rovnakych boxov v nich obrazky vycentroval a potom
>centroval boxy atd., alebo sa zacal hrabat na CTAN.
>Islo mi o to, upozornit ludi, ze niekedy je rychlejsie si nieco zbastlit sam
>ako
>ako sa prehrabavat v archivoch. Pohybujem sa tam malokedy a asi preto som
>vzdy mal problemy najst to co potrebujem.
>
>Samozrejme, ze ak sa ponahlam, nebudem sa snazit o nejake univerzalne
>riesenie, ale
>ved vacsinou ani nie je potrebne.
>
>Myslite, ze v subfigure sa pamatalo na vsetko? Co ked nie? Potom uz zacnu

Urcite ne. Ale pamatovalo se na dost. Pro zacatecnika by asi vyroba
neceho podobneho
byla neprekonatelnou prekazkou. Ja bych si na to urcite netroufl.
Dokazal bych vyrobit
jednoucelove reseni, ale stalo by mne to spoustu casu.
Od toho asi latexovske baliky jsou. Ne kazdy by si dokazal udelat
podobnou vec a ne kazdy
je ochoten/ma cas travit hodiny na vyrobeni neceho, co uz existuje.
Samozrejme, pokud ma
podobne ambice, nic mu v tom nebrani.

Zdravi
                    Jaromir Kuben