Ako robit takyto obrazok?

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Mon Dec 15 12:09:26 CET 2003

> Neni celkem co studovat, pouziti je velmi jednoduche, jsou osetreny i
> odkazy pomoci \ref
> na jednotlive dilci obrazky, ruzne velikosti popisku  a pod.
> Navic u toho Vaseho reseni bych rekl, ze popisky nebudou ve stredu pod
> obrazky, to bude
> podstatne zaviset na  sirkach obrazku a textu. Osetreni tohoto by dalo
> vice prace.
> V tom subfigure je to samozrejme bez problemu a bez prace.

Iste, ze toto jednoduche riesenie je pouzitelne len na tento pripad rovnako
velkych obrazkov.
Inac by som ich vlozil do rovnakych boxov v nich obrazky vycentroval a potom
centroval boxy atd., alebo sa zacal hrabat na CTAN.
Islo mi o to, upozornit ludi, ze niekedy je rychlejsie si nieco zbastlit sam
ako
ako sa prehrabavat v archivoch. Pohybujem sa tam malokedy a asi preto som
vzdy mal problemy najst to co potrebujem.

Samozrejme, ze ak sa ponahlam, nebudem sa snazit o nejake univerzalne
riesenie, ale
ved vacsinou ani nie je potrebne.

Myslite, ze v subfigure sa pamatalo na vsetko? Co ked nie? Potom uz zacnu
problemy.
Vyznat sa vo vsetkych jeho zavinacovych prikazoch asi nebude take
jednoduche.

Zdravi

A. Surda