nekolik dotazu ohledne LaTeXu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Dec 15 07:51:52 CET 2003

Dobry den,

On Mon, 15 Dec 2003, Martin Sanda wrote:
> -> > 1) je mozne v LaTeXu sazet ruzne siroke sloupce?
>
> Teï jsem si asi pùl hodiny hrál s LyXem, ale jak nasázet sloupce a to dokonce
> rùznì ¹iroké jsem neobjevil. I kdy¾ mám mo¾ná starou verzi (1.1.6)...

ked text v lavom stlpci ma pokracovat na dalsej strane (a nie na tej istej
vpravo), tak mozno by sa dal pouzit longtable (nikdy som ho neskusal, tak
neviem) -- napiseme najprv jeden stlpec a potom druhy.

Raz som musel pisat dvojjazycny dokument (kratky 5-6 stran) -- v jednom
stlpci jeden jazyk. Aby to bolo rovnako dlhe, jeden stlpec musel byt uzsi.
Vtedy som to riesil tak, ze som napisal kazdy jazyk zvlast (bolo to pre mna
najrychlejsie a najjednoduchsie riesenie) a potom som ich dal vedla seba,
ako obrazky (PS). Tu by nebol velky problem ani s plavajucimi obrazkami.

Zdravi
Ladislav Bitto