nekolik dotazu ohledne LaTeXu

Libor Tvrdik ltvrdik at trask.cz
Sun Dec 14 12:37:25 CET 2003

-----Original Message-----
From: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz [mailto:owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz] On Behalf Of Martin Sanda
Sent: Saturday, December 13, 2003 10:15 PM
To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
Subject: nekolik dotazu ohledne LaTeXu

Dobrý den,

> 1) je mozne v LaTeXu sazet ruzne siroke sloupce?
Určitě ano. Nenapíši jak přesně se to dělá, ale poradím jak by se to dalo
off-line zjistit: Nevím jaký OS používáte. Pokud máte možnost Linuxu
(existují i botovatelná CD - LiveCD) existuje editor vizuální LyX.
Někdo v něm přímo píše protože to je pohodlnější, ale já jej používám
pokud nevím jak se co dělá (ze začátku to bylo dost často :)).
Požadovanou konstrukci si "naklikám" a pak zvolím export do LaTeXu.
Ze zdrojového textu vykoukám příslušnou konstrukci.

LT

PS: Jak jsem právě zjistil tak je LyX portován i na Windows:
        http://wwwserv1.rz.fh-hannover.de/mbau/tim/hentschel/lyx/