LaTeXovy modul pro Apache

Helena Vildova xvildova at informatics.muni.cz
Thu Dec 11 22:10:05 CET 2003

> + Fonty se mi zobrazuji neuveritelne nekvalitne renderovane a malicke. Nevim,
>   jestli je to jen problem me konfigurace nebo obecny (mam Debian Woody, baliky
>   tetex* z originalni distribuce a pomoci type1inst jsem pridal adresar
>   /usr/share/texmf/fonts/type1/bluesky/cm/ do fontpath pro X, prohlizim pomoci
>   Mozilla Firebird 0.7)

S fonty mam bohuzel take problemy, alespon pod Linuxem, pod Windows to
vsechno celkem vypada pekne vyhlazene a spravne velke (i kdyz i tam, se
obcas ubjevi nejaky nedostatek, no podpora MathML je zkratka novinka, co
se tyce implementace do webovych prohlizecu). Pod Linuxem se musim taky
spokojit s "kostrbatymi" znaky :-(. Ale v Mozille 1.5 se mi velikost zda
dobra. Tady myslim jde spis o problem fontu pod Linuxem, nez o vec, se
kterou bych byla schopna neco udelat.

> Za ta leta u plainu uz davno nevim, co presne z plainovskych kostrukci umi
> LaTeX, ale vse vyse zminene mi pri beznem prekladu zvladl OK, takze tipuji na
> chybku v nejakem nastaveni Vasi aplikace.

Moc diky za nalezeni techto nedostatku, bohuzel po par testech jsem
zjistila, ze i na ne jsem asi kratka -- presne s temito nedostatky totiz
sazi inkriminovane priklady konvertor tex4ht, ktery jsem pouzila ve svem
modulu pro konverzi z LaTeXu do MathML. No jeste se ho budu nejakymi
nastavenimi snazit primet ke spravne praci :-).

> Jinak aplikace je moc pekna, doufam, ze Vam nalezene drobnosti pomohou jeste
> vychytat nejake musky :-)

Diky moc vsem za nazory a pripominky,

			Helena Vildova