LaTeXovy modul pro Apache

Milan Vancura milan at ucw.cz
Tue Dec 9 18:06:52 CET 2003

> Jeste poznamka -- pri konverzi se bohuzel nici ceske kodovani,
> nepodarilo se mi zatim sladit pusobeni tidylib, libxml2 a tex4ht tak,
> aby to ceske kodovani prezilo.

Jeste jsem si vsiml par drobnosti:

+ ackoliv je vzorec sazen mezi $$..$$, je vypnuto \limits, cili indexy napr.
  pro \sum se sazi vedle misto pod operator. Pri explicitnim zadani \limits
  funguje vse OK.

$$
(a+  5)*2 = \left\{8+\sum_{n=1}^\infty \frac{n!}{n^3}\right\}
$$

vs.

$$
(a+  5)*2 = \left\{8+\sum\limits_{n=1}^\infty \frac{n!}{n^3}\right\}
$$

+ Fonty se mi zobrazuji neuveritelne nekvalitne renderovane a malicke. Nevim,
  jestli je to jen problem me konfigurace nebo obecny (mam Debian Woody, baliky
  tetex* z originalni distribuce a pomoci type1inst jsem pridal adresar
  /usr/share/texmf/fonts/type1/bluesky/cm/ do fontpath pro X, prohlizim pomoci
  Mozilla Firebird 0.7)

+ Pri pokusu o zobrazeni nasl. prikladu z Olsakovy TBN mi to posledni "a"
  zobrazi mensi nez ostatni, ackoliv je pred nim take uveden \displaystyle:

$$
\let\ds=\displaystyle
a_0 + {1\over\ds a_1 + {\strut 1\over\ds a_2 + {\strut 1\over\ds a_3 }}}
$$

Za ta leta u plainu uz davno nevim, co presne z plainovskych kostrukci umi
LaTeX, ale vse vyse zminene mi pri beznem prekladu zvladl OK, takze tipuji na
chybku v nejakem nastaveni Vasi aplikace.

Jinak aplikace je moc pekna, doufam, ze Vam nalezene drobnosti pomohou jeste
vychytat nejake musky :-)

Milan Vancura