ceske/slovenske uvodzovky

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Mon Dec 8 17:08:22 CET 2003

Michal Kyselica <michalkyselica at centrum.sk> writes:

> som pod Windowsami (XP professional), pouzivam MikTeX 2.4, ktory je
> vraj uzivatelsky jeden z najpritulnejsich.

tiez som si to myslel, az kym som nevidel Linux MDK 9.1, 9.2 s tetex 2.0 a rpm
balickom pana Gasparovica.

> Pri pouziti Acrobat Readera bol text ohavny. Pri pouziti GSView to
> bolo v poriadku ?!?
>
> Ako si nainstalujem fonty typu Type 1?
>
> Michal

V Miktexu 2.3 bolo treba editovat subor udmap.cfg. Je k tomu v Miktex
navode venovana jedna kapitola. Ak si dobre spominam, pridaval som do
toho suboru riadok (bol niekde v texmf\web2c)
Map csfontd.mapfile   #texmf\dvips\cspsfonts\csfontd.mapfile
(zalezi, kde tento subor mate a tiez, ci mate aj subory v nom
odkazovane) a potom som spustil
initexmf -v --mkmaps
na jeho opatovne precitanie (ale zrejme to ide aj nejakym odklikanim)

M. Fikar

--
mailto:miroslav.fikar at stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar