ceske/slovenske uvodzovky

Michal Kyselica michalkyselica at centrum.sk
Sat Dec 6 01:30:37 CET 2003

Pouzivam distribuciu LaTeXu, ktora sa vola MikTeX. V deklaracii je aj
riadok:

\usepackage[slovak]{babel}

takze asi ide o babelizovanu verziu.

zadefinoval som si do stylu toto:

\chardef\clqq=18 \sfcode18=0
\chardef\crqq=16 \sfcode16=0
\def\uv#1{\clqq#1\crqq}

potom som pouzil taketo volanie:

Ahoj \uv{programátor}. Ideme von!

Ale ako vysledok to vratilo vid obrazok v prilohe.
Potreboval by som klasicke slovenske uvodzovky: najpr2 dolu, potom text
a potom 2 hore...

Dakujem

Michal