ceske/slovenske uvodzovky

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Fri Dec 5 23:08:14 CET 2003

On Fri, Dec 05, 2003 at 10:53:30PM +0100, Michal Kyselica wrote:
> chcem pouzit prikaz:
>
> \uv{nieco}
>
> Lenze na to musim zrejme pouzit v deklaracii prikaz:
>
> \usepackage{czech}
>
> toto mi ale neslo - vyhlasilo to chybu. Co som spravil zle a ako to
> spravit spravne?

Pravdepodobne kompilujete babelizovanym LaTeXem, nikoli
csLaTeXem. Moznosti mate v podstate dve:
- pouzivat csLaTeX
- nadefinovat si \uv, napr.
  \chardef\clqq=18 \sfcode18=0
  \chardef\crqq=16 \sfcode16=0
  \def\uv#1{\clqq#1\crqq}

Pro detailni popis vztahu mezi babelem a csLaTeXem viz
archiv konference a/nebo Zpravodaj 2/2003.

Ale take je mozne, ze duvod je uplne jiny, protoze kdyz
nenapisete, co delate a co to vyhodi za chybu, lze jen
hadat...

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.