klikaci TeX ?

Schidlo schidlo at jansvoboda.cz
Fri Aug 29 18:18:38 CEST 2003

No jo pro profiky by to možná nebylo, ale ...
Když sem chtěl napsat diplomku - jedna we Wordu mi stačila - tak sem dlouho
usilovně studoval, příkazy sem si poté nepamatoval, a tedy zdlouhavě hledal,
a udělat rámeček  to bylo dvounoční můra a stejně sem pak požádal kamaráda.
Nástroj je to silný ale pro uživatele který chce napsat jednu, dvě,  pět
věcí je to otřes.
Zkusit nastrkat základní a snad lehce nadzákladní :-) příkazy do nějaké
uživatelsky přijatelné podoby bych uvítal.
Soustředit se na to, co chci napsat a navíc jak to napsat je něco co většinu
potenciálních uživatelů odradí.
Všichni mi sice záviděli pěkně vysázenou práci, ale když viděli jak to
vznikalo, tak shodně řekli: NIKDY

Jan Schidlo Svoboda