Propagace a sireni TeXu - delsi

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Thu Aug 28 17:52:56 CEST 2003

>K rozsiahlejsiemu rozsireniu TeXu by som mal par poznamok. Podla mna k tomu
>chyba klikaci editor (nieco podobne ako WORD), ktory by za zaklad bral

Hmm, znate 'texmacs'? Podle me to je editor, ktery je dosti
zajimavy a dosti kvalitni. Logikou ovladani sleduje  latex,
takze prirovnani k Wordu je dosti nepresne, nicmene vysledek
je videt skutecne ihned ve vynikajici kvalite. Program je
v zivem vyvoji. Neni to wysiwyg editor (la)texovych zdrojaku,
ale wysiwyg editor s vlastnim formatem na (La)TeXu zalozeny.
Export do (La)TeXu umoznuje.

Zajimal by me nazor nekoho zkusenejsiho na tento software.

Odkaz: http://www.texmacs.org/

Zdravi OldFrog.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'