Propagace a sireni TeXu - delsi

Miroslav Balda balda at cdm.it.cas.cz
Thu Aug 28 15:11:24 CEST 2003

> K rozsiahlejsiemu rozsireniu TeXu by som mal par poznamok. Podla mna k
> tomu chyba klikaci editor (nieco podobne ako WORD), ktory by za zaklad
> bral (La)TeXovsky zdrojak - bolo by to teda "nazivo" prepojene. Mal by
> byt taky, aby v nom mohol robit aj spickovi Texista a aj "spickovi
> klikista" (clovek, ktory nepotrebuje a hlavne nechce nic vediet o
> (La)TeXu, ale dobre naraba mysou).
>
> Zdravim
> Ladislav Bitto

Radu pozadovanych vlastnosti ma zabudovane WinEdt; jak
specialni matematicke symboly, tak i cele konstrukce na
prostredi jako sablony. Ty si navic muze zkusenejsi uzivatel i
doplnovat, takze je s tim pohoda. Jde bohuzel o shareware.
Existuje vsak zkusebni obdobi, kdy se uzivatel muze
rozhodnout, zda mu to pohodli za to stoji. Mam ho jiz asi tri
roky (ale neklikam) a jsem s nim zcela spokojen. Velmi dobre
spolupracuje s MiKTeXem.

M. Balda