Re: MikTeX v ABC Palírně -- nevyřešeno

Erik Bartoš bartos at thsun1.jinr.ru
Thu Aug 14 10:23:04 CEST 2003

Dobrý deň,

  Osobne používam MikTeX ale vždy som ho inštaloval zo siete, poprípade z
vlastného napáleného CD, takže ponuku ABC Palírny asi nikdy nevyužijem. Ale
pre iných záujemcov by som asi odporúčal ISO
"MiKTeXDirect CD-R". Oba ISO zahŕňajú inštaláciu tých istých balíkov, a
tento má navyše možnosť spustiť MikTeX priamo z CD.

  Pár slov k pomalej reakcii na ponuku pána Otta. Teraz je čas dovolenkový
a kopec ľudí je asi na dovolenkách, tak momentálne trvá dlhšiu dobu kým
dostaneme ohlas na svoj príspevok. Človek si rád oddýchne od práce aj od
počítačov.
   Erik Bartoš