Popis instalace MiKTeX..

Stepan Kasal kasal at ucw.cz
Mon Aug 11 13:22:11 CEST 2003

Dobry den,

On Wed, 6 Aug 2003 16:26:34 +0200, Petr Olsak wrote:
> Ja taky nevim, zda by to stalo za to, aby CSTUG rozesilal clenum krome
> TeXLive i MikTeX; nicmene to preposilam k posouzeni vyboru.
>
> Osobne se domnivam, ze rozesilani TeXlive je dostacujici, protoze pokryva
> i potreby Windowsovych uzivatelu.

mam znameho, kteremu defaultni nastaveni TeXlive pro Windows
nevyhovovalo, proto si vytvoril modifikovane TeXlive, do ktereho
prave vrazil MikTeX.  (Pokud se mne nekdo zepta, jak pouzivat TeX na
Windows, odkazi ho prave na toto modifikovane CD.)

Potreba pouzivat na Windows MikTeX tedy neni ojedinela.

Mozna by stalo za to provest nejaky vyzkum, v cem standardni TeXlive
nevyhovoval a pokusit se o integraci, vytvoreni "alternativniho TeXlive."

Ja osobne pro tuto vec neudelam nic, omlouvam se.
Sveho znameho prozatim nejmenuji, nemam jeho souhlas.
Pokud by nekdo mel vazny zajem na tomto projektu pracovat a dotahnout
ho do zverejnitelne podoby, napiste mi soukromy e-mail a ja kontakt
predam.

Mejte se,
	Stepan Kasal