zarovnavanie indexov, BUGREPORT csr10

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Aug 6 18:12:58 CEST 2003

Je to chyba, ktera narazi na limit TeXovych metrik: maximalne 16
rozdilnych vysek, viz TBN%
     \footnote{obvykla fraze na teto diskusni skupine:-)}.
Proto neni tato chyba snadno odstranitelna.

Font csr10 obsahuje nektere vysky nepatrne pozmeneny, aby jich dohromady
nebylo vice nez 16 ruznych. V tomto fontu je obsazen znak plus a zrovna
tento znak postihlo ono pozmenovani.

Na druhe strane, znak minus je obsazen ve fontu cmsy10 (bohuzel
chybi ve fontu csr10). Tento znak tedy ma originalni vysku navrzenou
Knuthem.

Domnivam se, ze rozdilnost vysek znaku plus a minus je okem
nepostrehnutelna a ze problem bude jeste nekde jinde (zatim jsem nezkoumal
kde). Box obsahujici -1 by mel mit stejnou vysku jako box obsahujici +1,
protoze nejvyssi ze vseho je ta jednicka. Takze mi neleze do hlavy,
o co tady vlastne jde.

Zdravim

Petr Olsak