Omega-TeX / Lambda-LaTeX - UNICODE

Jirka jirka at dts.cz
Wed Apr 30 12:48:33 CEST 2003

Jestli to dobre chapu, tak neco univerzalniho neexistuje. Potreboval
bych vytvaret PDF vystup v techto jazycich:
Cestina, Anglictina, Spanelstina, Francouzstina, Nemcina, Madarstina,
Italstina, Japonstina, Norstina, Polstina, Portugalstina, Slovenstina,
Svedstina, Danstina, Korejstina, Cinstina, Finstina, Arabstina, Rectina.

Neco jako sablona pro tyto vsechny jazyky, abych to jen prelozil, neni
moc realne postavit ze?

Take by me zajimalo, jak to je s Adobe Acrobatem. Jestli i on s tim ma
problemy, nebo jestli tam je to jedno a proste to funguje. A jestlize
ano, tak jestli neexistuje nejaky Acrobat pro Linux ;o)

Jirka