vlozeni SVG do LaTeX documentu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Tue Apr 29 23:21:19 CEST 2003

On Tue, Apr 29, 2003 at 10:48:36PM +0200, Jarommr Mali9 wrote:
> Zdravim,
> potreboval bych vlozit do LaTeXoveho dokumentu obrazek datoveho modelu
> vytvoreneho v Togetheru 6. Jedine v cem mi jde vyexportovat je GIF, WMF, SVG
> (Scalable Vector Graphics). S GIFem by to nebyl problem, ale potrebuji ten
> obrazek v cca 50% velikosti a pri zmenseni GIFu je kvalita neunosna
> (zmensovaci algoritmus mi vypusti nektere ohranicujici cary entit a pismo je
> temer necitelne).
> Mam-li soubor dm.svg, tak pri klasickem vkladani obrazku
> \includegraphics{dm} se mi dokument vytvorit nepodari.
> [...]

SVG AFAIK primo podporovane neni.

Muzete
a) ,,Vytisknout to do souboru na postscriptove tiskarne``,
   cimz ziskate PostScript. V Unixu elementarni, ve Windows
   to jde take, s rozmanitymi vysledky.
b) Otevrit to v necem jinem, napr. Sodipodi, a vyexportovat
   napr. jako PNG s libovolnymi rozmery; prevest to
   ImageMagickem, ...

Urcite existuje vektorovy kreslici program, ktery umi
otevrit nativne SVG a exportovat primo PostScript, ale
zrovna me zadny nenapada...

Yeti