vlozeni SVG do LaTeX documentu

Jarommr Mali9 xmalis at fi.muni.cz
Tue Apr 29 22:48:36 CEST 2003

Zdravim,
potreboval bych vlozit do LaTeXoveho dokumentu obrazek datoveho modelu
vytvoreneho v Togetheru 6. Jedine v cem mi jde vyexportovat je GIF, WMF, SVG
(Scalable Vector Graphics). S GIFem by to nebyl problem, ale potrebuji ten
obrazek v cca 50% velikosti a pri zmenseni GIFu je kvalita neunosna
(zmensovaci algoritmus mi vypusti nektere ohranicujici cary entit a pismo je
temer necitelne).
Mam-li soubor dm.svg, tak pri klasickem vkladani obrazku
\includegraphics{dm} se mi dokument vytvorit nepodari.
Na cstugu jsem nasel jen jednu zminku v nejakem buletinu, ze tento format
existuje, ale to je vse.
Poradte prosim, jak dostat tento obrazek do dokumentu v pozadovane
velikosti, teda pokud to vubec jde.

S pozdravem
   Jaromir Malis                            Universitas Masarykiana
   mail to : xmalis at fi.muni.cz              Facultas Artis Informaticae
   ICQ : 104372318 (Jarous)      http://www.fi.muni.cz/~xmalis