Odinstalovani TeXLive 7 v Linuxu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Apr 23 14:56:40 CEST 2003

On Wed, Apr 23, 2003 at 02:25:39PM +0200, Zdenek Wagner wrote:
> Vazeni kolegove,
> nejakym zahadnym zpusobem se mi podarilo v Linuxu RH7.1 zplodit nefunkcni
> TeXLive 7cs. Nejde to preinstalovat znovu, protoze instalacni skript
> nejake zbyle soubory najde a odmitne pracovat. Prikazy which tex, which
> kpsewhich a which texconfig tvrdi, ze nic takoveho na disku nemam. Na CD
> ani v dokumentaci jsem nenasel zadny skript na odinstalovani ani popis
> adresaru, co mi kam nalezlo. Muzete mi poradit, co vse musim smazat, abych
> mohl zkusit instalaci znovu?

To je zajimava situace, mozna to neni az tak nefunkcni,
pokud jste si nenechal udelat linky do /usr/local/... (nebo
jinam), tak treba taky jen nemate v ceste binarky (=> najit
texmf strom, a pridat do PATH /cosi/kdesi/bin/i386-linux).

Nicmene pokud to chcete smazat (== odinstalovat), proste
najdete na disku vsechny texmf stromy:

  locate '*/texmf'

nebo (brutalne, kdyz to jeste nemate v locate)

  find / -name texmf

mozna mate nejake lokalni stromy, nejake v homech a tak, ale
ty systemove byste mezi nimi mel snadno poznat a pak smazte
jejich nadrazene adresare. Tim se TeX Live kompletne
odstrani, az na zminene linky, ktere predpokladam nemate.

                                            Yeti

--
Umíš odpovídat na maily?
http://trific.ath.cx/texts/opinion/podmail-i/