Odinstalovani TeXLive 7 v Linuxu

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Wed Apr 23 14:55:49 CEST 2003

On 23 Apr 2003 at 14:51, Zdenek Wagner wrote:

> RPM ma i odinstalator, to bych zvladl. TeXLive ma svuj install-cd.sh. Pri
> instalaci TL ve Windows se mi nejaky log vzdy ukazal, tentokrat se mi v
> Linuxu neobjevilo nic, ale mozna nekde na disku nejaky log je, jenze nevim
> kde :-(.

> V OS/2 umim najit cerstve vytvorene soubory, v Linuxu jsem se to
> jeste nenaucil.

Umi to prikaz find, jen je nutne peclive nastudovat jeho parametry :-)

Mozna by pomohl programek strace - monitoruje systemova volani nejakeho
procesu, tedy napr. i otevirani vsech moznoch souboru. Ale pokud toho ten
instalator dela moc bude vysledny vypis prilis dlouhy pro cloveka, ktery
to zkouma prvne.

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague