Indexy v LaTeXu

Milan Vancura milan at ucw.cz
Wed Apr 23 14:26:02 CEST 2003

> Samozrejme ze da, jen to nevim z hlavy. Je to v The LaTeX Companion. Pred
> casem jsem potreboval v textu sazenem pismem TyfaText vysadit $5^5$ a
> cislice jsem samozrejme chtel take mit v pismu TyfaText. Snadno jsem
> nasel, jak spojit dohromady matematicke prikazy z NFSS a prikazy z OFS.

Co ja vim, tak v plainu je spise ten problem, ze nektera jeho makra obsahuji
natvrdo napsane velikosti, takze "pasuji" jen na cm*10 fonty. Napr. Kdyz jsem
chtel sazet dokument pismem 12pt a stejne zvetsil i matematiku, prestal
"zahadne" fungovat prikaz \big( and friends. Zahada zmizela po nahlednuti do
TBN, strana 341. Na podobny problem muzete narazit, pokud zacnete
experimentovat s fonty v matematicke sazbe a metrika noveho fontu se bude
vyrazneji lisit od cm*10.

Milan Vancura