Indexy v LaTeXu

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Apr 23 13:23:25 CEST 2003

On Wed, Apr 23, 2003 at 01:05:43PM +0200, Tomas Hala wrote:

> A je nutné se smířit s méně přehledným zápisem typu
> A\(_{111}^{245}\) atd.
>
> Používal jsem to však pouze na psaní číslic v indexech a exponentech.
> Nedovedu však posoudit, zda tento postup bude řešením i Vašeho problému.

Číslice jsou antikvou přece odjakživa?

I tak, používáte-li v indexech a exponentech jen číslice
a písmena a chcete-li je z nějakých obskurních důvodů sázet
jiným řezem písma, je asi vůbec nejjednodušší změnit fonty,
např.

\scriptfont1=\sevenbf
\scriptfont0=\sevenbf

indexy a exponenty ztuční (LaTeXisti nebijte mne, ono se to
určitě dá udělat nějak i s NFSS, ale měl to být *srozumitelný*
příklad ;-)

                                            Yeti

--
Umíš odpovídat na maily?