Indexy v LaTeXu

Tomas Hala thala at pef.mendelu.cz
Wed Apr 23 13:05:43 CEST 2003

Dobrý den,

já jsem jednou řešil podobný problém a udělal jsem to takto:

Uchopil jsem definici příkazu \( -- možná také \) -- a tam jsem natvrdo
napsal, jakým fontem chci sázet matematiku.

Zápis pomocí $...$ zůstal beze změny.

A je nutné se smířit s méně přehledným zápisem typu
A\(_{111}^{245}\) atd.

Používal jsem to však pouze na psaní číslic v indexech a exponentech.
Nedovedu však posoudit, zda tento postup bude řešením i Vašeho problému.

S pozdravem