tabulky z excelu do latexu

oldfrog.mail.tex1 at volny.cz oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Mon Apr 7 11:12:02 CEST 2003

>Jedna moznost je export jako CSV nebo TSV a pak to rozebrat nejakymi
>unixovymi utilitami, napr. awkem. Druha moznost, pokud mate Office XP,
>muzete cely soubor ulozit jako XML. Neulozi to sice obrazky, ale vse
>ostatni je pomerne inteligentni. to se pak da rozebrat pomoci XSLT,
>pripadne se na to da napsat jednoduchy program v Jave (po nedavnych
>zkusenostech bych vyuzol dom4j, protoze na zaklad se da zeptat pomoci
>XPath a na zbytek se da pouzit nejaky iterator).

Take lze pouzit tisk do ps a vlozeni do TeXu jako obrazek. To se hodi
ale spise
pro grafy, ktere nehodlate predelavat do GNUPlotu nebo neceho podobneho.
Pro vetsi pocet rozsahlejsich tabulek se silne nehodi (sadomaso...).

Na rozebrani CSV bych asi pouzil perl, protoze ten uz ma fci pro nacteni
texu oddeleneho odelovaci, pak to staci vyplivnout spolu s TeXovym obalem.

Hezky den preje
OldFrog.