tabulky z excelu do latexu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 7 11:06:00 CEST 2003

On Mon, 7 Apr 2003, Schidlo wrote:

> Bohuzel tohle není jednoduchý prípad a tohle makro na tom havaruje. problém
> prevodu pres CSV je ten, ze se mi ztratí informace - spojené bunky a hlavne
> barva. Umí latex nacíst html stránku?

Neumi. Pokud je to XHTML, lze vyuzit nejaky postup vyuzivajici XML, napr.
xmltex, PassiveTeX, JadeTeX, ConTeXt nebo pomoci XSLT prevest na LaTeXovy
zdrojak. Pokud je to HTML, lze vyuzit nejake nastroje, ktere ze SGML
delaji XML, nebo vyuzit nastroje primo pro SGML a s jejich pomoci
vygenerovat LaTeXovsky zdrojak (napr. perlovsky SGMLS.pm je snadno
zvladnutelny).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz