tabulky z excelu do latexu

Milos Brejcha brejcha at vyd.zcu.cz
Mon Apr 7 10:35:59 CEST 2003

Dobry den,

existuje makro do Excelu (xl2latex.zip), ktere jednoduche tabulky prevede.

S pozdravem
    Milos Brejcha
-
  Milos Brejcha                                      E-mail:
brejcha at vyd.zcu.cz
  Vydavatelstvi                                       Phone:  +420-377 63 19
50
  Zapadoceska univerzita v Plzni            Fax:      +420-377 63 19 02
  P. O. Box 314
http://vydavatelstvi.zcu.cz
  306 14  Plzen
-