tabulky z excelu do latexu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 7 10:22:17 CEST 2003

On Mon, 7 Apr 2003, Schidlo wrote:

> Ahoj, mám hotové tabulky v Excelu a potrebuji je nejak dostat do Latexu.
> Nevíte o necem co by mi umoznilo udelat to jinak nez rucne? Vzhledem k
> rozsahu a komplikovanosti bych to jen velmi nerad prepisoval.
> Jan Schidlo Svoboda

Jedna moznost je export jako CSV nebo TSV a pak to rozebrat nejakymi
unixovymi utilitami, napr. awkem. Druha moznost, pokud mate Office XP,
muzete cely soubor ulozit jako XML. Neulozi to sice obrazky, ale vse
ostatni je pomerne inteligentni. to se pak da rozebrat pomoci XSLT,
pripadne se na to da napsat jednoduchy program v Jave (po nedavnych
zkusenostech bych vyuzol dom4j, protoze na zaklad se da zeptat pomoci
XPath a na zbytek se da pouzit nejaky iterator).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz