Pouzitie mathpple.sty - problem

Jan.Busa at tuke.sk Jan.Busa at tuke.sk
Tue Apr 22 15:19:15 CEST 2003

Zdravim,

objavili sme s kolegom problem pri pouziti balika
mathpple.sty v [pdf(cs)]LaTeXu.

Verzia z TeXlive 5 je bezproblemova,
TeXlive 6 aj TeXlive 7 vsak ma ine spravanie.
Nefunguju totiz grecke pismena v matike.

Cez vikend som sice pdfcsLaTeX vyriesil, ze som skopiroval
stare subory psfonts.map v adresari .../pdftex/config
ale som tym zrejme cosi ine pokazil. Navyse sa mi nieco
podobne zmenou v .../dvips/config nepodarilo, teda
(cs)LaTex s naslednym pouzitim dvips som nerozchodil.

Nevie mi niekto nahodou pouzit, ako sa to vyriesi co najjednoduchsie,
najlepsie z instalacie TeXlive 7.

   Za vsetky rady vopred dakujem
a prajem prijemny den

     Jano Busa