MetaPost - ako ho nastavit?

Jan Karabas karabas at savbb.sk
Tue Apr 22 13:00:13 CEST 2003

Dobry den,
potreboval by som poradit pri nastavovani MetaPostu. Zmenil som Linux a po
instalacii tetexu som zistil, ze Metapost mi robi psie kusy - hoci kompilacia
prebehne bez problemov, labely sa nezobrazia v AMS fontoch, ale ako nejaky
fixedsys alebo nieco podobne. Ked prevediem DVI s vlozenym obrazkom do PS cez
dvips, obrazok vyzera v poriadku. Podobne sa sprava pri konverzii PS do PDF,
az na to, ze zo vsetkych vzorcov vypadnu znamienka = ( + atd.

Zatial som pridal do Fontmap.GS v Ghostscripte cesty na CM, AMS a CS fonty,
ktore zvyknem pouzivat, ale vysledok je pochybny. Ani v dokumentacii
MetaPostu som sa o instalacii vela nedozvedel...

Mohol by som Vas poprosit o nejaky nacrt dolezitych krokov, ci som nieco
nespravil zle?

Dakujem

Jan Karabas
Institute of Mathematics and Computer Science
Mathematical Institute of Slovak Acad. of Sciences
Severna 5
Banska Bystrica
SK-97401