Instalacia pdfcslatex na Mac OS X

oldfrog oldfrog.mail.tex1 at volny.cz
Fri Sep 27 00:22:37 CEST 2002

>Rad by som nejako spojazdnil pdfcslatex pod Mac OS X (pouzivam ver.
>10.1.5). V standardnej instalacii teTeX pre tento system je aj binarka
>pdfcslatex, ale pokus o preklad zdrojoveho LaTeX-oveho suboru skonci
>chybovou hlaskou ``I can't find the format file `pdfcslatex.fmt'! ''.

Zrejme budete potrebovat vygenerovat prislusny format. Pdflatex
vpodstate zavisi
na cslatexu, v pdfcslatex.ini bych ocekaval priblizne toto:

\pdfoutput=1
\scrollmode
\input cslatex.ini
\endinput

Kdyz jsem to takto vyzkousel, vse fungovalo, akorat bylo nezbytne na zacatku
dokumentu pouzit:

\usepackage[latin2]{inputenc}

>Ospravedlnujem sa ak to tu uz bezalo, ale nedari sa mi dostat k archivu
>tejto konferencie.

Archiv konference s webovym rozhranim lze vyuzivat zde:
http://www.serge.cz/discussion.asp?id=25

Prijemne TeXovani pod Macem preje
OldFrog