Testovaci CS-verze TeXlive 7 (znova)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Sep 19 11:23:14 CEST 2002

On Wed, 18 Sep 2002, Josef Krob wrote:

> Dobrý den,
> odpovídám na Vas dopis ze dne 16. září 2002 v 13:45:03,
> ve kterém pisete:

> Vyzkousel jsem a bohuzel.
>
> Prostredi:
> OS Windows XP 5.1 Build 2600
> Pentium Model 8 Stepping 10
> 261 620 kB RAM
>
> Aktivni:
> - Volba vlastnich cest pro instalovane soubory.
> - Volba vyberu balicku.
> - Volba jejich upravy.
>
> Chyba stejna jako u TexLive 6, kterou jsem pozoroval na vicero
> strojich pri pouziti nekolika exemplaru CD.

> [...]

Dobry den,

Dulezita otazka: kdyz se chyba projevovala na TL6 na vicero strojich, byla
diskutovana i v texlive at tug.org ? Ja se priznam, ze nevim, zatim jsem se
v archivu te konference nehrabal.

Pokud ale nebyla diskutovana, pak je docela mozne, ze problem je nekde
blizko Vas a ne na CeDecku. Napadaji me moznosti: Pouzivate nejaky
specialni SW na pristup k CD, pouzivate vypalenou kopii, ktera byla
vytvorena na vypalovacce se skrytou chybou, ...

Pravda je, ze instalace TL vyzaduje daleko intenzivnejsi pristup na
CeDecko nez vetsina jineho SW, protoze se z CeDecka kopiruji tisicovky
malych souboru, misto aby se kopiroval jeden archiv a ten pak rozbalil.
Duvod: na CeDecku je kompletni distribuce pripravena rovnou ke spusteni
bez nutnosti cokoli rozbalovat. Z toho soudim, ze zavada se nemusi
projevovat u jineho SW, ackoli i tam se skryte vyskytuje.

Ostatni ucastnici tohoto listu, kteri to zkouseli, zaznamenali podobnou
zavadu?

Petr Olsak