Testovaci CS-verze TeXlive 7 (znova)

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Sep 18 01:01:27 CEST 2002

Dobrý den,
odpovídám na Vas dopis ze dne 16. září 2002 v 13:45:03,
ve kterém pisete:

> Vazeni kolegove,

> mozna z predchozi vyzvy (viz nize) nevyplynulo, ze CS-verze TeXlive 7,
> ktera je k dizpozici pro vyzkouseni na

> ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/texlive/

Vyzkousel jsem a bohuzel.

Prostredi:
OS Windows XP 5.1 Build 2600
Pentium Model 8 Stepping 10
261 620 kB RAM

Aktivni:
- Volba vlastnich cest pro instalovane soubory.
- Volba vyberu balicku.
- Volba jejich upravy.

Chyba stejna jako u TexLive 6, kterou jsem pozoroval na vicero
strojich pri pouziti nekolika exemplaru CD.
(Ovsem TL 7 jen na jednom stroji z jednoho CD).

Jde o to, ze jsem ani nenainstaloval, protoze instalace (opakovano
nekolikrat) se v ruznych mistech zasekne a vyhodi to chybovou hlasku

<citace>V aplikaci TeXSetup MFC Application došlo k problému a je třeba ji
zavřít. Omlouváme se za vzniklé potíže.</citace>

V pripade TL 6 jsem chybu obesel tim, ze jsem udrzoval CD v mechanice
stale roztocene - pak to slo, jestlize jsem pri instalaci vybiral
balicky a disk se zastavil, nasledne roztoceni instalaci shodilo.

V TL 7 je to horsi, instalace havaruje treba uprostred cteni balicku,
kdyz se CD toci. :-((

Takze jsem nic nenainstaloval.

Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil