Kapitola "na zlom stranky" <-> obsah - cislo stranky

Kornel CSACH kciii at host.sk
Tue Sep 17 14:57:57 CEST 2002

Martin Proks wrote:
> Dobry den,
>
> Jsem pokrocilejsi zacatecnik. Delam si v plainu makro pro sazeni
> kapitol/obsahu a mam problem s cislovanim. Mam konstrukci (trochu
> ocesane - jen pro princip):
>
> %% provede fyzicky zapis do \jobname.top
> %% #1 - retezec na zapsani
> \newtoks\pisretezec
> \def\zapis#1{{
>   \let\_=\relax
>   \let~=\relax
>   \let\dots=\relax
>   \let\TeX=\relax
> \pisretezec={#1}\edef\act{\write\TOCWRITE{\the\pisretezec}}\immediate\act
> [...]

Nesnazte sa objavovat objavene. (Aj ja som skusal pisat podobne makro...;-)

Predpokladam ze Vase makro bolo inspirovane TBN 289 -- 291.
Su tam uvedene dve moznosti ako tento problem riesit a Vase
makro vizera ako kombinacia oboch. Myslim ze ste chceli pouzit
druhe riesenie (prve definuje \protect) ale chceli ste sa vyhnut
predefinovavaniu \output={...} preto Ste pouzili \immediate...
Odporucam Vam vratit sa k TBN... a precitat si tie tri strany
este raz, myslim ze je to tam dobre vysvetlene...

Kornel Csach