Kapitola "na zlom stranky" <-> obsah - cislo stranky

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Sep 17 14:24:43 CEST 2002

On Tue, 17 Sep 2002, Martin Proks wrote:

> Dobry den,
>
> Jsem pokrocilejsi zacatecnik. Delam si v plainu makro pro sazeni
> kapitol/obsahu a mam problem s cislovanim. Mam konstrukci (trochu
> ocesane - jen pro princip):

K zapisu pomocne informace pro obsah musi dojit az po vysazeni nadpisu a
nesmi tam byt \immediate. Pri \write musite lokalne predefinovat
\let\pageno\relax, aby nedoslo k expanzi. Pak to funguje tak, ze TeX zacne
zpracovavat nadpis, za nim si poznamena odpovidajici \write, ktery se
zatim odlozi. Pak je TeX nucen zlomit stranku. Na zacatek vysadi nadpis a
v okamziku, kdy se pri \shipout posila cela sestavena stranka na vystup,
expanduje se \pageno na spravne cislo stranky a zapise se do souboru.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/