Fonty

Miroslav BALDA balda at cdm.it.cas.cz
Wed Sep 4 12:03:38 CEST 2002

> Ja pouzivam times naprosto bezne a nerastruje se. Pro prevod z PS do PDF
> pouzivam Distiller

Distillera bohuzel nemam a tak pouzivam dvi2pdfm. Ten by
mel vse mapovat do T1 krome matematiky a jeste neceho. I
kdyz soubor t1fonts.map je na svem miste, konverze na T1
fonty se nekonala a jsou pouzity T3.

> GS je stejne dobry. Pokud PDF tvorite jinym zpusobem, musite svemu
> programu nejak rici, ze ma vlozit Type1 font.

Skutecne, prevod *.ps do *.pdf provedeny v GS je v textu
perfektni (v T1). Bohuzel matematika zustava spatna.
Protoze komercni fonty pro matematiku nemam, chtelo by to
asi nainstalovat fonty belleek, anebo prepinat na Computer
Modern.

> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Je to jen polovicni uspech, ale i tak dekuji.

M. Balda