Poznamka pod carou

Vladimir Krepelka stale at volny.cz
Sat Sep 28 19:57:20 CEST 2002

Dobry den

V dokumentu pouzivam cislovanych poznamek pod carou a potreboval bych
zmenit jejich format.
Pouzivam v csLaTeXu 2e \documentclass[a4paper,12pt,oneside]{book} a
poznamky pod carou jsou vysazeny s odsazenim prvniho radku. Delsi
poznamka ma dalsi radky zarovnany vlevo na uroven normalniho odstavce.

Asi takto:

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX      (Textove telo)
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    -------------
       5xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxx
       6xxxxxxxxxxxxxx                        (Poznamky)
       7xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

A potreboval bych aby se dalsi radky poznamky sazely se stejnym
odsazenim jako prvni radek.

Takhle:

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    --------------
       5xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        xxxxxxxxxxxxxxxxxx
       6xxxxxxxxxxxxxxx
       7xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

A v idealnim pripade byla za cislem poznamky mezera, pripadne cislo
poznamky polotucne.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
       5 xxxxxxxxxxx

Jsem v TeXu zacatecnik, nepodarilo se mi najit makro ktere definuje
format poznamky pod carou.

Diky za pomoc

Vladimir Krepelka
stale at volny.cz