LyX pod Windows

Petr Aubrecht aubrecht at certicon.cz
Wed Sep 11 14:07:23 CEST 2002

"Petr Tomasek" <tomasek at etf.cuni.cz> wrote in message
news:200208311447.g7VElCVn004015 at relay.felk.cvut.cz...

> Opravdu? A to opravdu dela vysokou skolu?

> Hmmm... moji mamince je pres 60 a taky jsem ji naucil napr. cist
> emaily pod linuxem/pine-m, atd... Opravdu nechapu, proc by melo byt
> tak tezke pripravit pritelkyni makra rict ji, ze kazdou kapitolu
> ma zacit treba s "\kapitola{O nesmrtelnosti chrousta}"....

Priklanim se k tomu, abyste se nebal. Ucim na vysoke skole a vedu diplomky.
Kazdemu studentovi v deseti minutach vysvetlim, jake ma moznosti
(Word/LaTeX) a dam mu svuj velmi kratky uvod
(http://labe.felk.cvut.cz/~aubrech/odkazy.html -- nedistribuovat mezi
ctenari teto konference, nebo me ukamenuji ;-). Obycejne se jeste ozve se
dvema dotazy a je schopen napsat diplomku. A ti, ktere to zacne opravdu
bavit, si jeste pujci The LaTeX Companion.

Dluzno poznamenat, ze ve Wordu mi tu diplomku jeste nikdo nepsal.

Doporucil bych Vam nejake prostredi, ktere dovoluje rychle videt vysledek
(napr. WinEDT se spustenym Yapem a rozchozenym inverse searchem je dost
interaktivni).

> Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Preji hezky den
    Petr