nezlomitelna mezera (WAS: LyX a vlna, opet cestina)

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Fri Oct 25 12:19:24 CEST 2002

On Fri, Oct 25, 2002 at 12:08:51PM +0200, Luboš Kloc wrote:

> Ani ja ne. Myslim, ze nema smysl to zde dale rozebirat.
> Je to uz opravdu hodne davno, co mne rodice vypraveli
> na dobrou noc pohadky o idylickych krajich "za devaterymi horami
> a devaterymi lesy", kde kral vladne moudre ku prospechu vsech
> a vztahy mezi poddanymi jsou prosty problemu. Dekuji za mile
> pripomenuti. Uzijte si pekne prodlouzeny vikend.

Jako clovek, ktery tento flamewar svym UTF-8 rozpoutal, se
musim taky ozvat.

Pokud vam nazor pana Ginzela pripada jako pohadka, nabidnu
tedy opacny, pragmaticky extrem: Pouzivam Unicode. Je to
standard. Stejne ho budou brzo pouzivat vsichni, at uz
vedome, nebo ne. Dokonce i Microsoft uz ho poporuje.
Prizpusobite se, prezijete. Neprizpusobite se, vyhynete.

Pekny weekend

Yeti