Jak vlozit nekolik PS do jednoho

Hans Ginzel hans at kolej.mff.cuni.cz
Wed Oct 23 12:35:56 CEST 2002

On Tue, Oct 22, 2002 at 01:22:57PM +0200, Zdenek Krelovec wrote:
> mam takovy dotaz. Vysazel jsem si referat do Postscriptu. Na konec meho
> vytvoreneho souboru bych potreboval vlozit dve stranky nakresu z cadu v
> PS. A potrebaovla bych vedet, jestli jde nejakym "jednoduchym" prilepit
> tyto dve stranky (treba po jedne) na konec tak, aby to vypadalo, jako ze
> tam patri, nebo poskladat vice stranek do jednoho PS. Nebo musim cele ps

    A mate k nemu jeste TeXove zdrojaky? Proc nepouzijete klasickou
cestu vkladani obrazku (encapsulated postscriptovych). Pro prevod ps ->
eps lze pouzit napr. gv v linuxu, mozna primo gs.
A ze jsou moc velke? Tak z nich udelame male:

	\input epsf

	\vfil\break	% na samostatnou stranku
	\vbox to0pt{
		\vskip-1truein
		\vskip-\voffset
		\vskip-\topskip
		% tady si nastavim svuj vert. okraj: \vskip5mm
		\hbox to 0pt{\hskip-1truein \hskip-\hoffset
			% tady si nastavim svuj hor. okraj: \hskip5mm
			% v tuto chvili jsem na samem levem hornim okraji
			% papiru, pokud s tim LaTeXova vystupni rutina
			% jeste neco neudela
			\epsfbox{obr-str1.eps}\hss}
		\vss}
	\vfil\break

   Vuci TeXu ma obrazek rozmery 0ptx0pt a temi zapornymi mezerami a
vlastnimi okraji si ho napozicujete do libovolneho mista a jeste si
muzete vysazet popisek a vystupni rutina muze vysazet cislo stranky.
Pak to tam nikoli jako, ale doopravdy patri. :-)

> prevest do neceho vlozitelneho latexem a vlozit jako obrazek (potom bych
> asi musel nejak zmensit okraje, protoze ten obrazek je na celou stranku).
> Zkousel jsem PS utils, ale asi jsem nepochopil navod, nebo neumim cist :-)

    Filter psmerge nezafungoval? man psmerge?

	psmerge file1.ps file2.ps >output.ps

> Predem dekuji za napady a rady.

   Neni zac.
							Hans Ginzel

--
What the word 'politics' means: 'Poli' in Latin meaning 'many' and 'tics'
meaning 'bloodsucking creatures'.