ztracena ligatura fi pri prevodu do ps

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Oct 22 15:16:11 CEST 2002

Dobry den, chtel bych poprosit, zda mi nekdo poradi s nasledujicim
problemem

pri prevodu dokumentu do .ps pomoci dvips -P pdf se uplne ztrati ligatura
"fi" (Misto "definice" dostanu "de nice"). dvips nehlasi zadnou chybu.

Pokud pouziju dvipdfm, je vse bez problemu, pokud pouziju "times" fonty
tak taky. Rad bych vsak zustal u cs-fontu a potrebuji jit pres postscript.
Nerozumim moc konfiguracnim souborum a nemam predstavu, proc se mi ta
ligatura ztrati.

pouzivam miktex a latex, cestinu zapinim pres czech.sty (babel nemam)

dekuji za pripadne rady.
S pozdravem Robert Marik
Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030