Jang-c-tiang (Was: Existuje ligatura pro \v{t}i?)

Vlastimil Ott vlastimil.ott at worldonline.cz
Tue Oct 22 21:02:30 CEST 2002

On 21 Oct 2002 at 10:01, Jan Tichy - Webbie wrote:

Zdravim,

> Jeje, ono to orezalo diakritiku... Samozrejme tam ma byt
> za "t" v obou slovech jeste hacek :-).

nevedel jsem, ze je to v te priloze, dival jsem se moc rychle. Diky.
Takze zaver zni:  \v{t}i  -- a vypada to tedy spatne? BTW, nevite,
kdo sazel ten Slovnik spisovne cestiny pro skolu a verejnost? Tam to
vypada mnohem lip, nez kdyz to vysazim TeXem. Pokud vim, mnoho
jazykovych prirucek sazeli lide, z nichz nekteri prispivaji do teto
konfery. Obracim se tedy na ne  -- muzete se prosim vyjadrit, proc je
to v tom slovniku \uv{hezci}? Jine pismo? Trik? Specialni zasah
magicke moci?;-)

Dekuju, uz dam pokoj.

Vlastimil Ott