Pstricks

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 22 17:42:25 CEST 2002

On Tue, 22 Oct 2002, Anton Surda wrote:

> Dobry den,
>
> v snahe vytvorit rozne farebne efekty som siahol po Pstricks. Vyzera velmi
> sympaticky a zda sa, ze splni moje potreby.
>
> Jedine co ma trochu zarazilo, ze rozne vylepsenia zakladneho balika vyzaduju
> subory, ktore na TeXLive 6 nie su (napr. procedura na vyrobu EPS).
> Jednoducho, vacsina testovacich programov mi nezbehla. Tento problem, ma
> vsak zatial nepali, a chcel by som skorbpoprosit o radu pri ziskani palety
> farieb v CMYKu.

V baliku AURORA je tabulka pribliznych ekvivalentu CMYK k barvam PANTONE.
Udelal jsem si podle toho soukromy vzornik, najdete ho na
http://hroch486.icpf.cas.cz/cmykvzor (zcela bez zaruhy).

> Vsetko co som na CD objavil sa tykalo RGB. Iste by som si ju mohol vyrobit
> aj sam, ale asi existuju nejake farby vseobecne povazovane za sympaticke a
> tym aj kodifikovane, ktore by som mal pouzit prednostne pri vymalovavani
> pozadia.
>
> Existuje nejaky vzorec na prevod RGB do CMYKu? Asi to nebude jednoznacne,
> ked ten druhy ma o parameter viac.

To neni vubec jednoduche. Doporucuji serial Grafika v linuxu na root.cz.
Mimochodem, mam uz zkompilovany SCARSE pro OS/2, jenom nemam cas ho dat na
server, pravdepodobne pristi tyden...

> Vopred dakuje
>
> Anton Surda

Zdenek Wagner