Pstricks

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Tue Oct 22 17:32:59 CEST 2002

Dobry den,

v snahe vytvorit rozne farebne efekty som siahol po Pstricks. Vyzera velmi
sympaticky a zda sa, ze splni moje potreby.

Jedine co ma trochu zarazilo, ze rozne vylepsenia zakladneho balika vyzaduju
subory, ktore na TeXLive 6 nie su (napr. procedura na vyrobu EPS).
Jednoducho, vacsina testovacich programov mi nezbehla. Tento problem, ma
vsak zatial nepali, a chcel by som skorbpoprosit o radu pri ziskani palety
farieb v CMYKu.
Vsetko co som na CD objavil sa tykalo RGB. Iste by som si ju mohol vyrobit
aj sam, ale asi existuju nejake farby vseobecne povazovane za sympaticke a
tym aj kodifikovane, ktore by som mal pouzit prednostne pri vymalovavani
pozadia.

Existuje nejaky vzorec na prevod RGB do CMYKu? Asi to nebude jednoznacne,
ked ten druhy ma o parameter viac.

Vopred dakuje

Anton Surda