Miktex v Windows XP

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Tue Oct 22 09:55:23 CEST 2002

"Jakub Zlamal" <zlamal at fyzika.fme.vutbr.cz> writes:

> Dobry den,
>   instaluji kolegovi miktex 2.2 na windows xp. Vsechno mi chodi, jenom mam
> problemy s Yapem. Nedokaze zobrazit postscriptovy soubor pomoci ghostscriptu
> (7.04 nebo 6.5). Kdyz jsem pouzil trasovani chyb v Yapu, tak to vypsalo, ze
> zavolal ghostscript na ceste kde je, ale dal jsem se nic nedozvedel, jestli
> vznikl nejaky obrazek, nebo proc ho Yap nezobrazil.
>
> Neresil jste nekdo stejny problem?
>
> Jakub Zlamal

V minulosti sa mi to stavalo, ze gs nepoznal cestu na vsetky
komponenty. Odvtedy davam do autoexec.bat:

PATH=c:\GSTOOLS\GS7.04\BIN;c:\GSTOOLS\GS7.04\LIB;c:\matlabr11\bin;%PATH%

set GS_LIB=c:\GSTOOLS\GS7.04\lib;c:\GSTOOLS\FONTS

a ide mi to bez problemov

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar